• درگاه تبلیغات و فروش ایران چیست؟

 

سرویسهای نوین فروتل دو بخش اصلی دارد که عبارتند از:

1- درگاه تبلیغات ایران: با ثبت نام در بخش ثبت نام فروشنده، سایت بلافاصله و به صورت رایگان فعال می گردد. درگاه تبلیغات ایران دربرگیرنده کلیه رسانه های تبلیغاتی ایران است و امکانی قدرتمند در اختیار شماست تا به راحتی در هر رسانه ای که بخواهید سفارش تبلیغ داده و به صورت محلی یا سراسری محصولات و خدمات خود را معرفی نمایید. درگاه تبلیغات ایران روشی نوین جهت سهولت کار شما و دسترسی راحت و سریع به تمامی روشهای تبلیغ ممکن در ایران می باشد.

2- درگاه فروش ایران: پس از ثبت نام در بخش فروشنده، سایت به صورت رایگان درگاه تبلیغات ایران فعال گردیده و در صورتیکه بخواهید درگاه فروش ایران نیز فعال نمایید از بخش ارتقاء سطح کاربری اقدام به فعال سازی درگاه فروش می نمایید و به کمک این بخش کلیه محصولات و خدمات و حتی کالاهای مجازی خود را در سراسر ایران به فروش می رسانید و از امکانات متنوع تبلیغات، فروش و حمل و نقل و سایت ساز حرفه ای فروتل بدون پرداخت هزینه های گزاف بهره مند می گردد، فروتل در این بخش به ازای فروش کارمزد دریافت می کند.

صدها امکان در بخشهای مختلف درگاه تبلیغات و فروش ایران در پرتال فروتل در اختیار شما قرار گرفته است که می توانید در کمتر از یک ماه از یک فروشنده عادی به فروشنده ای شناخته شده در سراسر ایران تبدیل شوید و از این طریق نیز کسب درآمد نمایید.


  • چه خدماتي به فروشنده در فروتل ارائه مي شود؟

 

- فروش سراسري پستي شامل جمع آوري و توزيع سراسري سفارشات و دريافت وجه پس از تحويل و يا دريافت آنلاين وجه از مشتري
- سيستم تبليغاتي فروتل كه بيش از 15 هزار بازارياب داشته و بر اساس پورسانتي كه فروشنده تعيين مي نمايد در فروش محصولات همكاري مي نمايد كه به پنل پستي فروشنده متصل است.
- سايت فروشگاهي با دامنه اختصاصي فروشنده به صورت نامحدود « رايگان »
- سيستم تبليغاتي اختصاصي رايگان (مشاركت در فروش) كه مي توانيد شخصا بازارياب اختصاصي جذب كرده كه در ساير سيستمها حدود 400 هزار تومان هزينه داريد و در فروتل رايگان بوده و بر روي فروشگاه ساز رايگان فروتل نصب مي باشد و وب سرويس آن نيز قابليت نصب بر روي هر فروشگاه سازي دارد و براحتي هر فروشگاه سازي داريد مي توانيد آنرا به سيستم تبليغاتي همكاري در فروش مجهز كنيد، واريزي حقوق بازاريابها دو مرتبه در هفته توسط فروتل انجام مي گيرد كه باعث جلب اطمينان آنها مي گردد.
- تاييد تلفني سفارشات براي اطمينان از صحت سفارشات و جلوگيري از برگشت شدن آن - تسويه حساب سريع
- پنل فروش پستي با امكانات گوناگون و بسيار كامل كه كاربردي راحت دارد
- پشتيباني قدرتمند و دائمي از فروشندگان
- آموزش تخصصي روشهاي بازاريابي و تبليغات اينترنتي به صورت رايگان

در مجموع با استفاده از فروتل شعبه اي جديد كار خود را افتتاح مي نماييد كه نه نيازي به نيروي كار بيشتر دارد و نه زماني براي توضيح و فروش محصول به مشتري داريد و به صورت خودكار محصولات به فروش رفته و شما آنها را آماده كرده و پست از شما تحويل گرفته و به دست مشتريان مي رساند و مبلغ آن به دو صورت پرداخت پس از تحويل يا پرداخت آنلاين دريافت مي گردد.


  • آيا فروش اينترنتي در ايران قابل استفاده مي باشد؟

 

روزانه ده ها هزار سفارش از طريق سيستم فروش پستي در حال ارسال بوده و اين شيوه فروش به سرعت در حال توسعه مي باشد و گستردگي و جديد بودن اين روش فضاي مناسبي براي فروش محصولات را فراهم آورده است.
هر فروشنده اي كه كالاي مجاز قابل ارسال با پست را دارد مي تواند يكي از شعبه هاي كار خود را در اين فضا ايجاد نمايد كه با صرف كمترين هزينه و زمان فروش قابل توجهي داشته باشد.
علاوه بر دريافت سفارش از طريق اينترنت فروشنده مي تواند تبليغات گسترده رسانه اي انجام داده و در تبليغات، پرداخت وجه پس از تحويل در سراسر ايران را اعلام نمايد تا مشتريان به صورت تلفني سفارش داده به كمك سيستم فروش پستي كالا را تحويل مشتري نموده و وجه آنرا پس از تحويل دريافت نمايد كه بازار گسترده ايران به اين وسيله در دسترس فروشنده قرار مي گيرد.


  • آيا تضميني براي فروش وجود دارد؟

 

اين تصور صحيح نمي باشد كه هر كالايي را مي توان در سيستم فروش پستي به صورت قطعي بفروش رساند و نمي توان تضميني براي فروش هر كالايي داد، فضاي خريد و فروش پستي همانند بازار فيزكي مي باشد كه علاوه بر تبليغ و بازاريابي، خود محصول و نحوه ي معرفي آن نقش مهمي در ميزان فروش آن دارد و اگر فروشنده محصولات پرفروش با مشخصات جذاب مانند توضيحات، عكس و پورسانت مناسب وارد نمايد شانس فروش بالاتري خواهد داشت.
هزينه اوليه سيستم بسيار پايين مي باشد و فروشنده از اين بابت متضرر نخواهد شد و هزينه ها در حدي است كه فروشنده اگر بخواهد سايت فروشگاهي داشته باشد با اين هزينه هم مي تواند سايت فروشگاهي داشته باشد و هم سيستم فروش پستي و سيستم تبليغاتي و خدمات گسترده ي ديگري را دريافت مي كند.


  • هزينه هاي فروش در سيستم فروش پستي فروتل به چه صورت مي باشد؟

 

بابت يكسال استفاده از خدمات مختلف فروتل 76 هزار تومان حق عضويت دريافت مي گردد - پست نيز بابت يكسال 54 هزار تومان دريافت مي نمايد.
كه جمعا حق عضويت سالانه فروش پستي 130 هزار تومان مي باشد.
- كارمزد فروتل 4 درصد از فروش مي باشد.
- هزينه هاي جانبي مانند هزينه بسته بندي، پرينتر، كاغذ مي باشد
- بين 100 الي 200 تومان هزينه تاييد تلفني و جمع آوري سفارشات
- هزينه ارسال سفارشات برگشتي
در صورتيكه پرداخت پس از تحويل كه پس از كسر بيش از 40 درصد از هزينه ارسال دريافت مي شود
اگر مبلغ سفارش به صورت آنلاين دريافت شده باشد هزينه برگشت از خريدار دريافت مي شود (حدود 5 الي 10 درصد سفارشات برگشت مي شود).

توجه كنيد كه فقط در فروتل هزينه ارسال سفارشات برگشتي پس از كسر خدمات COD (پرداخت وجه پس از تحويل) محاسبه و دريافت مي شود كه بيش از 40 درصد هرينه ارسال را شامل مي شود و هزينه هاي فروشنده را بسيار كاهش مي دهد و در مجموع مبلغ زيادي مي شود كه ساير شركتها به عنوان جريمه از فروشنده دريافت مي كنند.


  • منظور از تاييد تلفني فروتل چيست و به چه صورت عمل مي كند؟

 

تلفنخانه فروتل به خريداران تماس گرفته تا فروشنده با اطمينان از صحت واقعي بودن سفارش اقدام به ارسال سفارش نمايد كه باعث كاهش چشمگير سفارشات برگشتي مي گردد. در بالاي هر سفارش علامت تلفن با چهار نوع رنگ وجود دارد.
- رنگ خاكستري به معناي اين است كه هنوز تماس گرفته نشده است.
- رنگ آبي به معناي اين است كه تماس گرفته شده ولي هنوز تاييد نشده است.
- رنگ سبز به معناي اين است كه تماس گرفته شده و تاييد گرديده است.
- رنگ قرمز به معناي اين است كه سفارش غيرواقعي بوده يا كنسل شده است.
با نگهداشتن موس بر روي علامت تلفن پيام خريدار را نيز مي توان مشاهده كرد
تاييد تلفني از امكانات اختياري پنل فروشنده مي باشد و فروشنده نيز شخصا مي تواند به خريداران تماس گرفته و پيام خريدار را در اين بخش ثبت نمايد و اين بخش كاربردهاي زيادي دارد و به فروشنده كمك بسياري مي كند.

به زودی تایید تلفنی به صورت خودکار و از طریق سرور به صورت کامپیوتری بلافاصله پس از ثبت سفارش انجام خواهد شد.


  • تسويه حساب با فروشنده به چه صورت مي باشد؟

 

در فروتل سريعترين نحوه ي تسويه حساب انجام مي گردد.
دو مرتبه تسويه حساب در هفته (يكشنبه و چهار شنبه هر هفته) كه شامل؛

100 درصد سفارشات توزيع و وصول شده

تا سقف 70 درصد علي الحساب سفارشات ارسال شده سفارشات COD (كه مبلغ آنها هنوز دريافت نشده)

100 درصد سفارشاتي كه مبلغ آنها آنلاين پرداخت شده است.

و يا تضمين تسويه 10 روزه سفارشات ارسالي براي فروشندگان پرفروش 

كه اين مبالغ در هر مرتبه واريز به حساب فروشنده واريز مي گردد.


نكته مهم و قابل توجه كه در فروتل اجرا مي شود وضعيت هاي سفارشات به لحظه مي باشد كه باعث تسويه حساب سريع مي باشد كه به محض واريز به حساب توسط پست به حساب فروشنده اضافه شده و در اولين واريز كه كمتر از 3 روز است به حساب فروشنده واريز مي شود.

شرايط تسويه حساب و پيش پرداختها در فروتل متناسب با ميزان فروش فروشندگان و كارمزد آنها قابل تغيير  و مذاكره مي باشد و شرايط بسيار ويژه اي به فروشندگان پرفروش ارائه مي شود.


  • چرا كسر هزينه COD سفارشات برگشتي از مزياي اصلي فروتل است؟

 

همانطوريكه در سوال نحوه محاسبه هزينه ارسال اعلام گرديد حدود 40 درصد هزينه ارسال بابت سرويس دريافت وجه پس از تحويل به مشتري است كه اصطلاحاً COD يا Cash On Delivery ناميده مي شود كه در سفارشات پرداخت آنلاين وجود ندارد همچنين اگر سفارشي برگشت بخورد هزينه ارسال از فروشنده دريافت مي شود كه فقط در فروتل هزينه خدمات COD از هزينه ارسال كسر شده و مابقي دريافت مي شود كه بيش از 40 درصد در هزينه هاي برگشتي فروشندگان فروتل كاهش وجود دارد كه در مجموع مبلغ بسيار زيادي خواهد شد چراكه حدود 5الي 10 درصد سفارشات برگشت مي خورند كه در ساير سيستم ها اين هزينه به عنوان جريمه از فروشندگان دريافت مي گردد.
در فروتل با تاييد تلفني برگشتي ها كاهش چشمگيري دارند و از طرفي با كسر هزينه COD در برگشتي ها هزينه ها فروشندگان بيش از 50 درصد كاهش خواهد داشت كه مزيت بزرگ فروتل براي فروشندگان است.


  • چه محصولاتي را مي توان با فروش پستي فروتل به فروش رساند؟

 

در فروتل هر كالاي مجاز قابل ارسال با پست را مي توان به فروش رساند كه مي تواند در زمينه هاي مختلف مانند موارد زير باشد:
لوازم خانگي
موبايل
نرم افزار
كامپيوتر
لوازم لوكس و مسافرتي
لوازم ورزشي
پوشاك
لوازم شخصي
لوازم آرايشي و بهداشتي
زيورآلات
ساعت
عينك
موارد غذايي
وسايل تفريحي
لوازم جانبي وسايل گوناگون
وسايل كادويي
وسايل كاربردي
و هر كالا و وسيله مجاز قابل ارسال با پست ديگري مي توانيد از طريق سيستم فروش پستي به فروش رود و فروش مناسبي داشته باشد.

پنل جدید فروتل محدودیت بالا برداشته شده و تمامی مشاغل و اصناف قانونی تولیدی و خدماتی و .... می توانند از خدمات متنوع فروتل استفاده نمایند.


  • آيا نياز به مغازه يا دفتري براي فروش از طريق فروتل مي باشد؟

 

فروش پستي نياز به مغازه يا محلي براي فروش ندارد چراكه سفارشات از طريق اينترنت و تلفن و وسايل ارتباط جمعي ديگر دريافت شده و جمع آوري آنها مي تواند از هر آدرسي صورت گيرد.
با هر قرارداد پستي مي توانيد يك آدرس اعلام نماييد تا روزانه سفارشات از آن آدرس جمع آوري و توزيع سراسر گردد.


  • آيا براي آغاز فروش پستي سايت فروشگاهي نياز است؟

 

براي معرفي فروشنده به پست سايت فروشگاهي اعلام مي شود.
فروتل سايت فروشگاهي به فروشنده هديه مي دهد و الزامي نيست كه فروشنده در زمان ثبت نام سايت فروشگاهي داشته باشد.
فروتل به فروشنده سايت فروشگاهي كه با سيستم فروش پستي هماهنگ مي باشد هديه مي دهد كه فروشنده را از پرداختن هزينه راه اندازي سايت فروشگاهي و كارهاي مرتبط با آن بي نياز مي نمايد.


  • روشهاي ارسال و نحوه ي محاسبه هزينه پست چگونه مي باشد؟

 

دو روش ارسال پستي در فروتل استفاده مي شود.
پست سفارشي و پست پيشتاز
براي اطلاع از نحوه ي محاسبه هزينه پستي از لينك زير وارد شويد:
فرم آنلاين محاسبه هزينه پست


  • سيستم تبليغاتي رايگان فروتل چيست و چرا امكان بي نظيري است؟

 

امكان جديد و بي نظيري مي باشد كه هر فروشنده مي تواند به صورت مجزا سيستم مشاركت در فروش براي محصولات خود داشته باشد.
بدين صورت كه فروشنده بازارياب اختصاصي (وبمستر) براي تبليغ محصولات خود جذب كرده كه صرفا بر روي محصولات وي تبليغات نمايد و به ازاي فروش پورسانت دريافت كنند كه محدوديتي در تعداد بازارياب وجود ندارد.
اين امكان به فروشگاه ساز هدیه فروتل به فروشندگان نيز اضافه گرديده است كه مي توانيد براي نمونه در سايت anamiskala.com که نمونه یک سایت فروشندگی است، در ستون سمت راست همکار در فروش و ورود همکار را مشاهده و با نحوه ي كار آن آشنا شويد.
سيستم پشتيباني بازاريابي فروتل كه مجري سيستم تبليغات رايگان است پشتيبان دائمي اين بخش از فروتل نيز مي باشد و هر بازارياب اختصاصي، 5هزار تومان توسط فروتل هديه عضويت داده مي شود و مرتبا بر امكانات اين بخش افزوده مي شود، واريزي درآمد بازاريابها هفته اي دو مرتبه توسط فروتل انجام مي گيرد و هيچ گونه هزينه هاست و دامنه و پشتيباني بابت اين سرويس دريافت نمي شود و بازاریابها نیز براحتی از این طریق با همکاری در فروش محصولات شما می توانند کسب درآمد نمایند بدون اینکه شما انرژی یا هزینه بیشتری پرداخت کرده.
البته فرشنده مي تواند بر روي اين افراد مديريت داشته باشد و با آنها در ارتباط باشد ولي به صورت خودكار تيم پشتيباني فروتل كارهاي لازم را انجام مي دهد و فروشنده در اين بخش كار بسيار ساده اي دارد و فقط بايد اين امكان را معرفي نمايد تا بازاريابها ثبت نام نمايند و تيم پشتيباني فني و بازاريابي فروتل كليه كارهاي پس از آن را برعهده دارد و تنها يك دهم پورسانت تعيين شده محصولات فروخته شده در اين سيستم به تيم پشتيباني فروتل تعلق مي گيرد و هزينه هاي اين بخش از خدمات فروتل را پوشش مي دهد.
فروشندگاني كه سابقه فعاليت تبليغاتي در اينترنت داشته اند قدر اين امكان را مي دانند و از آن استفاده مي نمايند چراكه ريسك عدم بازدهي تبليغات را كاهش مي دهد و به ازاي فروش پورسانت مي پردازند كه پورسانت كالاي توزيع شده توسط سيستم به صورت خودكار محاسبه و به بازارياب پرداخت مي شود و ... و از مزيت هاي بزرگ سيستم فروش مشاركتي اختصاصي فروتل عدم درگيري فروشنده در مديريت و واريز درآمدها و كارهاي پشتيباني و بروز رساني برنامه و هزينه ها سرور و ... مي باشد.
همچنين از هر نوع فروشگاه ساز ديگري هم استفاده شود وب سرويس اضافه كردن سيستم مشاركت در فروش آن در اختيار فروشنده قرار مي گيرد كه با اضافه كردن كدهاي آن براحتي هر سايتي قابليت تبديل به سيستم مشاركت در فروش را پيدا مي كند.
اين امكان در سيستم هاي مشابه با قيمت هاي بسيار زياد ارائه گرديده است كه فروتل به صورت رايگان در اختيار فروشنده قرار گرفته است و مي تواند در افزايش فروش نقش زيادي داشته باشد.


  • چرا فروشنده هاي پرفروش و فعال اينترنتي از فروش پستي فروتل استفاده مي كنند؟

 

امكانات مختلف و منحصر به فرد فروتل در اختيار كليه فروشنده ها قرار مي دهد، علاوه بر آن امكانات اختصاصي و مجزايي به فروشنده هاي پرفروش و فعال اينترنتي ارائه مي گردد تا با خیالی آسوده تر مشغول پشتیبانی و فروش و کسب درآمد شوند كه برخي از آنها به شرح زير اعلام مي گردد:
- واريزي در هر زمان بنا به درخواست فروشنده
- علی الحساب ارسالی روز با مقادیر توافقی متناسب با میزان فروش وکارمزد پنل
- تاييد تلفني سفارش لحظه اي و بلافاصله پس از ثبت سفارش
- تمدید حق عضويت سالانه رايگان 
- تمديد سالهاي بعد كاملا رايگان خواهد بود
- پشتيباني ويژه و دائمي
- سيستم مشاركت در فروش ويژه
- متناسب سازي برنامه ها و امکانات پرتال فروش همخوان با نيازهاي  فروشندگان
- تعامل نزديك با اين فروشنده ها
و ...

اين امكانات علاوه بر امكاناتي است كه به صورت عمومي در اختيار تمامي فروشندگان قرار مي گيرد.

 

  • ثبت نام فروشنده
  • ورود همكار تبليغاتي
  • ثبت نام همكار تبليغاتي
  • رهگيري سفارش