• ثبت نام فروشنده
  • ورود همكار تبليغاتي
  • ثبت نام همكار تبليغاتي
  • رهگيري سفارش

روشهاي همكاري با فروتل و كسب درآمد


روشهاي همكاري با فروتل و كسب درآمد

۴ روش كلي در همكاري (بازارياب اينترنتي) فروتل و كسب درآمد اينترنتي وجود دارد؟frotel-ads2

  • روش ۱ همكاري در فروش محصولات و دريافت پورسانت
  • روش ۲ همكاري در جذب فروشنده 
  • روش ۳ همكاري درثبت نام اصناف 
  • روش ۴ همكاري در جذب همكار 
  • روش ۵ همكاري بعنوان نمايندگي انحصاري درگاه تبليغات ايران (فروتل) در شهرتان

 

 

 

==================روش ۱ همكاري با فروتل: فروش محصولات و دريافت پورسانت 

فروش محصولات فروشندگان و دريافت پورسانت تعيين شده

فروتل ارئه دهنده خدمات درگاه فروش ايران مي باشد و فروشندگان كالا و خدمات در سراسر ايران براي بازاريابي و فروش و حمل و نقل محصولات و خدمات و فايلهاي مجازي خود از  سيستم جامع فروتل استفاده نمايند كه خدمات متنوعي از فروتل دريافت مي كنند يكي از اين خدمات سيستم بازاريابي مشاركت در فروش است.

فروشندگان محصولات و خدمات خود را به صورت كامل با عكس و توضيحات و مشخص كردن پورسانت از يك درصد تا ۷۰ درصد وارد مي كنند و توسط فروتل بررسي و در صورت تاييد شدن وارد سيستم بازاريابي مي شود و بازاريابهاي فروتل كه در بخش همكاران عضو مي باشند در فروش اين محصولات و خدمات با فروتل همكاري مي نمايند و از قابليتها و توانايي هاي خود براي فروش محصولات و خدمات فروشندگان استفاده مي كنند و پس از دريافت وجه از مشتريان درصد پورسانت تعيين شده با بازارياب تسويه و مابقي به حساب فروشنده واريز مي گردد.

بازاريابها مي توانند در سايت يا وبلاگ، تبليغ ايميلي، تلفني، حضوري، شبكه هاي اجتماعي يا هر روشي كه توانايي دارند اين كالا و خدمات را معرفي نمايند و اقدام به سفارشي گيري نمايند كه مي تواند سفارش از لينك اختصاصي خريد بازارياب ثبت شود و فروشنده مستقيما با لينك خريد ثبت سفارش نمايد و يا بازارياب سفارش را دريافت كرده و از داخل پنل همكاري خود در بخش ثبت سفارش اقدام به ثبت نمايد و تفاوتي نمي كند از چه طريقي سفارش ثبت شده است و نهايتا پس از تحويل كالا به مشتري و ثبت وصولي سفارش پورسانت با بازارياب تسويه مي شود كه مي تواند درآمدي مناسب و به عنوان شغلي پردرآمد براي افرادي باشد كه در اين زمينه توانايي دارند كه اينكار ميتواند در هر ساعت از شبانه روز و در هر زمان و مكاني با هر سن و سال و جنسيتي قابل انجام است و هيچ محدوديتي در روش همكاري و ثبت سفارش و فروش نخواهيد داشت و وظيفه ي بازارياب فقط تا مرحله ثبت سفارش است و مسئوليت ارسال سفارش و پشتيباني پس از آن كاملا بر عهده فروشنده كالا و خدمات مربوطه است.

==================روش ۲ همكاري با فروتل: جذب فروشنده 

همكاري در جذب فروشنده و دريافت پورسانت

فروتل در بخش درگاه فروش به فروشندگان كالا و خدمات و فايلهاي مجازي سرويسهاي هاي متعددي را ارائه مي كند و همكاران با معرفي اين خدمات به آنها مي توانند زمينه عضويت فروشندگان را فراهم نمايند كه از بخش ثبت نام اصناف پنل همكاري و يا از طريق لينك طلايي جذب فروشنده مي توانند اينكار را انجام دهند كه در مرحله ي اول فروشندگان به صورت رايگان ثبت نام كرده و درگاه تبليغات فعال مي شود و پس از آن براي اينكه تبديل به فروشنده شوند ارتقاء پنل را زده و حق عضويت پرداخت مي نمايند كه درصد تعيين شده به ازاي هر فروشنده به همكار تعلق مي گيرد كه در صورتيكه با همكاري نماينده شهر مربوطه انجام شد سود بيشتري نصيب بازارياب خواهند شد.

==================روش ۳ همكاري با فروتل: ثبت نام اصناف 

همكاري در ثبت نام اصناف ايران با همكاري نماينده شهر

در بخشي از پنل همكاري كه مربوطه به ثبت نام اصناف است بازاريابها با همكاري نمايندگان اقدام به جمع آوري اطلاعات دقيق اصناف و مشاغل و كسب و كارهاي سراسر ايران مي نمايند و آنرا بروز رساني مي كنند كه اين اطلاعات در درگاه تبليغات در اختيار تبليغ دهندگان قرار مي گيرد كه مي توانند پيامك، تلفن پيغامگو، ايميل، فكس و بازاريابي حضوري و تلفني بر اساس اين اطلاعات انجام گيرد كه مبلغي به ازاي هر كدام از تبليغاتي كه صورت مي گيرد از تبليغ دهندگان دريافت مي شود كه تا ۱۰ سال براي بازاريابيكه براي اولين بار اين اطلاعات را وارد كرده است روزانه درآمد واريز مي شود كه درآمدي سرشار و راحت خواهد بود كه البته مشخص شود اطلاعات ناقص و اشتباه وارد شده است به دليل اختلالي كه براي سيستم ايجاد مي كند بازارياب تعليق مي گردد.

==================روش ۴ همكاري با فروتل: جذب همكار 

جذب بازارياب و دريافت سهم از پورسانت

همكار بازارياب مي تواند از لينك طلايي جذب همكار اقدام به جذب بازاريابهاي ديگر مثل خودش نمايد و در پورسانت روش ۱ همكار جديد كه فروش محصولات است شريك گردد كه درصد شراكت در پورسانت نيز به اختيار شما خواهد بود كه در بخش تنظيمات مربوط به لينك طلايي جذب همكار مي توانيد تنظيم نماييد.

==================روش ۵ همكاري با فروتل: نمايندگي انحصاري درگاه تبليغات ايران (فروتل) در شهرتان

نمايندگي انحصاري درگاه تبليغات ايران( فروتل) در تمامي شهرهاي ايران

فروتل در بخش درگاه تبليغات ايران در اكثر شهرهاي ايران نمايندگي انحصاري دارد و در برخي از شهرها نيز نماينده ي واجد شرايط لازم نمايندگي درخواست نداده است، نماينده انحصاري درگاه تبليغات كليه امور تبليغاتي درگاه تبليغات ايران مربوط به شهر خود را مديريت و اجرا مي نماييد و درآمد مناسبي از آن بدست مي آورد، شرح وظايف و دستورالعملهاي مشخصي وجود دارد كه نمايندگان موظف به انجام آن در شهر خود مي باشند.

داشتن روابط عمومي مناسب و سابقه تبليغاتي مفيد و محلي براي انجام فعاليتهاي نمايندگي و توانايي مديريت بازاريابهاي شهر خود از اصلي ترين فاكتورها براي درخواست نمايندگي فروتل مي باشد.

در صورت تمايل به اخذ نمايندگي فروتل در شهر خود بايستي به ايميل frotelhamkar  @   gmail  .  com   درخواست نمايندگي و رزومه كاري خود را ارسال نماييد، كارشناسان بخش نمايندگي فروتل (آقايان موذني و پارسا) مدارك و درخواستهاي ارسالي را دريافت و با شما در تماس خواهند بود و در صورت داشتن حداقل شرايط نمايندگي مقدمات فعال سازي و ارسال دستورالعملها و آموزشهاي لازم ارسال مي گردد.

توجه نماييد نمايندگي فروتل با توجه به گستردگي حوزه فعاليت خود يكي از بزرگترين مراكز كسب و كارها تبليغاتي در شهر خود مي شود و درآمدهاي بالايي از بخشهاي مختلف همكاري خود در فروتل كسب مي نمايد.

در صورت تاييد شدن درخواست نمايندگي به مدت ۲ ماه دوره آزمايشي بررسي تواناييهاي نماينده انجام شده و در صورت تاييد شده صلاحيت لازم قرارداد و مدارك و گواهي و مراحل بعدي دنبال مي گردد و به اداره كار جهت امور بيمه و … معرفي صورت مي گيرد.

بخشي از فعاليتهاي نماينده در هر شهر: عقد قرارداد با كليه رسانه هاي تبليغاتي شهر و مديريت بر اجراي صحيح سفارشات تبليغاتي، انجام تبليغ سه گانه بازاريابي حضوري، تلفني و چاپي با نظارت مستقيم نماينده، مديريت بازاريابها و آموزش آنها در بخشهاي مختلف فعاليتهاي نمايندگي و بخش بندي شهر و اختصاص بازاريابها به مناطق جهت امور محوله خصوصا در بخش اطلاعات اصناف و ارتباط با آنها

نماينده فروتل در فاز اول فعاليتهاي درآمدزاي فوق را انجام داده و در فازهاي بعدي نيز سطح تعامل و فعاليتهاي بيشتري در حوزه فروش و لجستيك و … نيز با همكاري نمايندگي فعال دنبال مي گردد.

لینک منبع از سایت فروتل

    بازگشت به راهنمای جامع درگاه تبلیغات فروتل در اصفهان