• ثبت نام فروشنده
  • ورود همكار تبليغاتي
  • ثبت نام همكار تبليغاتي
  • رهگيري سفارش

تبلیغات ایمیلی انبوه (گروهي) با فروتل با بازدهي فوق العاده


تبلیغات ایمیلی انبوه (گروهي) با فروتل با بازدهي فوق العاده

ایمیل مارکتینگ (ايميل تبليغاتي)  نوعی بازاریابی مستقیم است که بواسطه ایمیل صورت می‌گیرد. در این بازاریابی می‌توان کالا یا خدمات را از طریق ایمیل به مخاطبان معرفی نمود. اینکار به صورت ارسال یک پیام به یک یا چند مخاطب با هدف ایجاد یک ارتباط تجاری یا جمع آوری پول صورت می‌گیرد. پژوهشگران تخمین زده‌اند در سال ۲۰۰۶ شرکت‌های آمریکایی ۴۰۰ میلیون دلار برای ایمیل مارکتینگ هزینه صرف کرده‌اند.

ارسال ایمیل تبلیغاتی با هدف افزایش رابطه تجاری با مشتریان فعلی یا قبلی خود، به منظور تشویق وفاداری مشتری و تکرار کسب و کار
ارسال ایمیل گروهی با هدف به دست آوردن مشتریان جدید و یا متقاعد کردن بلافاصله مشتریان فعلی به خرید چیزی
اضافه کردن تبلیغات به ایمیل هایی که توسط دیگر شرکت ها به مشتریانشان فرستاده می شود.

مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ:

تاثیر دقیق آن بر روی سرمایه گذاری ،کارایی بسیار بالا و همچنین ایمیل مارکتینگ دومین روش بازاریابی به عنوان موثر ترین تاکتیک های بازاریابی آنلاین گزارش شده.
ایمیل تبلیغاتی می تواند تعداد قابل توجهی از مشترکان ایمیل را که علاقه دارند،در مورد موضوعات مورد نظرشان ایمیل دریافت کنند،جلب کند.
بیش از نیمی از کاربران اینترنت در یک روز معمولی ایمیل خود را چک میکنند و یا اقدام به ارسال ایمیل میکنند.
نرم افزار ارسال ایمیل در بین بازاریابان دیجیتالی بسیار محبوب است.

عیب عمده ایمیل مارکتینگ: گزارش صادر شده راجع به دهش(derivery) ایمیل های فرستاده شده.دهش ایمیل یا گزارش رسیدن آن به دست مشتری هنوز موضوع مهمی برای ایمیل مارکتینگ می باشد.به عنوان مثال از اواسط سال ۲۰۰۸ طبق گزارش سرورهای ایمیل ،به طور متوسط نرخ تحویل ۵۶٪ بوده، بیست درصد از پیام ها رد شده و هشت درصد فیلتر شده است.

حق انتخاب در ایمیل تبلیغاتی :

اجازه بازاریابی(opt-in) روشی است که به موجب آن دریافت کننده آگهی می تواند موافقت کند ایمیل تبلیغاتی را دریافت کند یا نه. این روش یکی از چندین روش توسعه یافته توسط بازاریابان برای از بین بردن معایب ایمیل مارکتینگ است.حق انتخاب در ایمیل مارکتینگ ممکن است به تکنولوژی استفاده از پروتکل دست تکان دادن (hand shaking) بین فرستنده و گیرنده تکامل پیدا کند.با این روش می توان از طریق ایمیل،چیزهایی که بیشتر مورد مصرف کاربران است و می توان بیشتر تبلیغ کرد را پیش بینی کرد.یک مثال معمول از اجازه بازاریابی ،فرستادن خبرنامه الکترونیکی به مشتریان یک شرکت تبلیغاتی است. چنین خبرنامه های ایمیلی می توانند از حوادث آینده و یا تبلیغات، و یا محصولات جدید به مشتریان اطلاع رسانی کنند.

 

با عضويت در درگاه تبليغات ايران (فروتل) به صورت رايگان مي توانيد از امكانات متعدد تبليغات و فروش بهره مند شويد. دربخش ارسال ايميل تبليغاتي با استفاده از ميل سرورهاي قدرتمند دنيا و بانك اطلاعاتي دقيق و واقعي از مشتريان بر اساس علاقه منديها داده كاوي گرديده است و مي توانيد با حداقل هزينه تبليغات متني و تصويري و حتي صوتي و تصويري خود را مستقيما به مشتري بلقوه خودتان ارسال نماييد و فروش خود را چندين برابر نماييد و از مزاياي ميل سرورهاي فروتل ارسال همه ي ايميلها به اينباكس مشتريان است كه به دليل استفاده از ميل سرورهاي معتبر از به هدر رفتن تبليغات ايميلي و اسپم شدن آنها جلوگيري مي نمايد و گزارش كاملي از ميزان بازديد و كليك به شما ارائه مي نمايد

 

روش ارسال ايميل انبوه با فروتل:1

مطابق شكل مقابل از بخش درگاه تبليغات در فروتل خود وارد بخش سامانه ارسال ايميل انبوه شويد

همانگونه كه مشاهده مي نماييد ۴ بخش اصلي در سامانه ارسال ايميل انبوه وجود دارد:

  • ارسال ايميل انبوه
  • گزارش ايميلهاي ارسالي
  • شار‍‍ژ سامانه ايميل
  • راهنماي وب سرويس

براي شروع ارسال بايستي به ميزاني كه مي خواهيد ارسال نماييد پنل خود را شارژ نماييد.

مطابق شكل زير ابتدا شارژ پنل را زده و به با انتخاب يكي از درگاه هاي بانكي مبلغ مورد نظر را وارد و با زدن دكمه پرداخت آنلاين وارد درگاه بانكي شده و پرداخت مي نماييد كه معادل اين مبلغ در حساب پس انداز شما شارژ مي شود و مي توانيد وارد بخش شارژ ايميل يا پيامك و يا سامانه پيغامگو شويد وبخشي يا تمام مبلغي از شارژ حساب پس انداز را به بخش مربوطه منتقل نماييد و پس از اين مرحله شما مي توانيد وارد بخش ارسال ايميل انبوه شده و مراحل ارسال ايميل انبوه را مطابق آموزشي كه در ادامه آورده شده دنبال نماييد.

3

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

پس از اينكه اعتبار كافي براي ارسال ايميل در حساب خود شارژ و به بخش شارژ سامانه ايميل اضافه نموديد مي توانيد وارد بخش ارسال ايميل انبوه شويد.

۵ مرحله ارسال ايميل به شرح زير است:

۱- انتخاب مخاطبين ايميل كه مي توانيد به ۵ نوع مخاطب ارسال نماييد كه در شكل زير هم نمايش داده شده است:

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مخاطب عادي كه ليست ايميل را شما داشته و به صورت فايل CSV كه از اكسل يا فايل تكست مي توانيد خروجي بگيريد با كليك روي دكمه browse فايل ليست ايميل را از روي كامپيوتر خود انتخاب و وارد نماييد يا در كادر ايميلها تا ۱۰۰ ايميل در هر نوبت مي توانيد تايپ يا پيست و مرحله بعدي را كليك كنيد.

 ارسال به خريداران كه از بخش سفارشات پنل خودتان ايميلهاي مشتريان را فراخواني و بسته به تنظيمات شما انتخاب مي كند و براي مرحله بعد اضافه مي شود

ارسال به فروشندگان تحت پوشش مخصوص فروشندگاني است كه ريسلري پنل خود را فعال و پنلهاي فرعي يا فروشندگان تحت ريسلري خود دارند

ارسال به بازاريابهاي اختصاصي : بازاريابها مي توانند در سايت هديه فروتل شما عضو و همكاري نمايند كه ليست آنها در بخش درگاه تبليغات تحت عنوان همكاران نمايش داده مي شود و از اين بخش مي توانيد به صورت گروهي براي آنها ايميل ارسال نماييد و آموزش يا اطلاع رساني لازم را انجام دهيد.

ارسال به گروه هاي تبليغاتي: مهمترين و با ارزش ترين بخش كه مي تواند بسيار براي فروشندگان مفيد باشد ايميل مشتريان اينترنتي و تمامي اصناف و مشتريان بلقوه شما باشد كه بر اساس زمينه كاري و علاقه مندي ها به صورت هوشمند دسته بندي شده و بروز رساني مي شود و بانك اطلاعاتي بسيار باارزشي است كه توسط هزاران نفر در سراسر ايران وارد شده و بروز رساني مي شود.

پس از اينكه مخاطب ايميل خود را انتخاب كرديد روي دكمه مرحله بعدي كليك نماييد.

۲- انتخاب قالب ايميل

مي توانيد قالب خالي يا يكي از قالبهاي پيش فرض را انتخاب كرده و دكمه مرحله بعدي را مطابق شكل زير انتخاب نماييد.

5

۳- محتواي ايميل: در مرحله سوم محتواي ايميل را وارد مي كنيد كه شامل موضوع ايميل، نام ارسال كننده و ايميل ارسال كننده و متن محتواي ايميل است.

نكاتي براي ارسال صحيح و بدون مشكل ايميل در پايين كادر اديتور ارسال ايميل آورده شده را حتما رعايت نماييد.

مطابق شكل زير

6

 

۴- زمانبندي ارسال:

در اين بخش مي توانيد تعيين كنيد هم اكنون ايميل ارسال شود يا در زمان تعيين شده ديگري كه مشخص مي نماييد ارسال شود كه پس از تعيين زمان ارسال دكمه مرحله بعد را كليك نماييد.

7

 

۵- تاييد و ارسال ايميل

مرحله آخر ارسال ايميل پيش نمايشي از ايميل و تعداد دريافت كنندگان را نمايش داده و در صورتيكه ارسال ايميل را بزنيد در نوبت ارسال قرار مي گيرد. مطابق شكل زير

8

 

لینک منبع از سایت فروتل

    بازگشت به راهنمای جامع درگاه تبلیغات فروتل در اصفهان